Gardensoftaniquetil's portal

Temat: Kabel wtrysku sterującego i czujnika hala 1.9tdi AFN

Jaki klej do kabli???? Cyna i lutownica

To fakt a po drugie to jeśli kable były lutowane i nadal występuje błąd w przerwie z czujnika G80 to warto ten lut poprawić bo jeśli będzie zimny to efektem będzie błąd - open to G80, a po trzecie to nie masz żadnego czujnika Halla tylko czujnik indukcyjny G28 (tą trzypinową wtyczkę). Popraw te luty na kabelkach aż do skutku.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1652787.html



Temat: odcięcie zapłonu - wyłącznik antykradzieżowy VW 1,9 z komput
Czy ktoś ma pomysł jak najlepiej zrobić ukryty wyłącznik w samochodzie vw 1999r. diesel 1,9TDI 110km (AHF) z komputerem, co odciąć żeby samochód nie odpalił i nie ładowało błędów do komputera??

tostii77 zaproponował coś takiego:

ale wydaje mi się że można to łatwo obejść próbując odpalić "na krótko" może ktoś ma jakieś inne propozycje? może da się zrobić tak żeby silnik kręcił ale nie odpalił? więc może odciąć pompę paliwa? tylko czy wtedy nie będzie ładowało błędów do komputera..?
może jakiś czujnik odciąć? na innym forum czytałem że można odciąć czujnik położenia wału tylko tam jedni twierdzili że samochód i tak odpali tylko będzie nierówno chodził a inni że wogóle nie odpali, jaka jest prawda? gdzie indziej ktoś pisał że trzeba odciąć dodatkowo czujnik G28..ale czy w silniku AHF taki jest? bo to chyba w nowszych silnikach dopiero..
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1397906.html


Temat: Diagnoza odczytanych bledow. Golf III 2.0 ABA
533 Regulacja biegu jalowego przekroczona wartosc adaptacji - BLAD SPORADYCZNY
537 Regulacja lambda przekroczona wartosc kontrolna - BLAD SPORADYCZNY
553 Przeplywomierz masowy powietrza G70 zwarcie do masy - BLAD SPORADYCZNY
525 Lambda sonda G39 brak sygnalu
513 Czujnik predkosci obrotowej silnika G28 brak sygnalu

Praca silnika daje wiele do zyczenia, na wolnych obrotach trzesie autem i chodzi chyba cos jakby traktor. Kilka miesiecy temu byl u mechanika, wymiana przeplywomierza - zamiennik, wspominal cos ze sonda nie pracuje w pelnym zakresie swoich mozliwosci. Do tego czuc paliwem podczas jazdy. Czy to faktycznie sonda juz skonala?
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1487726.html


Temat: passat b6 2.0 tdi 140 Bph-silnik nie ma mocy i ESP świeci
wszystkie kostki są ok,piny czyste - wymieniłem "silnik zaworu klapowego kolektora dolotowego V157 i dalej bez zmian.Błędy na oryginalnym kompie z VW pokazują mi jeszcze 3 błędy tzn-"czujnik prędkości obrotowej silnika G28" dalej "czujnik halotronowy G40" i "masowy przepływomierz powietrza G70"
Ktoś mi może powiedzieć co jest grane od czego taki pasztet z czujnikami ?
Dzisiaj kupiłem czujnik G28 ktoś mi może powiedzieć jak go wymienić i czy się da bez ściągania skrzynki biegów ?przesyłam linka z fajnym schematem silnika

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=912

Dodano po 2 [minuty]:

jeżeli chodzi o te brudne piny i przetarte wiązki sorry nie jestem znawcą,jestem lakiernikiem ale jak auto jest zimne wszystko jest ok więc coś nie chce mi się wierzyć

Dodano po 2 [minuty]:

no ite inne opinie -pisałem auto nie wkręca się powyżej 3000 obr nawet z górki powyżej to hamuje silnikiem !

Dodano po 4 [minuty]:

aha no i VAG wyłapuje tylko 2 błędy czujnik G28 i czujnik G40
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1495476.html


Temat: passat b6 2.0 tdi 140 Bph-silnik nie ma mocy i ESP świeci
a tak naprawde to nie piszcie mi o światłach stopu bo w passacie b6 pisze na zegarach że lampa stopu nie działa !
Takie numery to w tych starszych autkach z tym stopem miałem teraz zabawe w cordobie mojej żony 1998r 1.9 tdi żarówka sie spaliła jakiż palant jej wymienił pod pracą ale zamiast dwu wółknowej wsadził jedno i jak się zapewne domyślacie jak włączałeś światła w samochodzie palił się jednocześnie stop !No i migała kontrolka świec żarowych .Wymieniłem żarówke i jest ok

Dodano po 2 [minuty]:

dobra a może ktoś mi powie jak wymienić ten czujnik g28 najtańszym kosztem i żeby się nie narobić jak osiołek !
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1495476.html


Temat: passat b6 2.0 tdi 140 Bph-silnik nie ma mocy i ESP świeci
witam ponownie.
no i diagnoza jest taka że jest tylko uszkodzony sensor G28-czujnik położenia wału.
Chłopak postawił mi nowy program i nie pokazuje już trzech błędów jak poprzednio tylko ten sensor G28.Ktoś wie jak to wymienić ? Z tego co widziałem na schemacie jest do niego dojście przez wnęke od rozrusznika.Ktoś już może to wymieniał ?
No a tymi bezpiecznikami coś pomieszali mi w serwisie skody,ktoś nie wiem dlaczego je pozamieniał a jednego to nie było wogóle !
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1495476.html


Temat: Polo 1,4 TDI gaśnie po dłuższej chwili
" />Najlepiej gdybyś podłaczył sie VAGiem podczas jazdy i sprawdzał parametry silnika. Moze problem tkwi w pompowtryskiwaczach..

Dziwne że po dodaniu gazu od razu Ci gaśnie, tak jakby w dalszym ciągu problem był z tym czujnikiem G28. Sprawdź dokładnie jeszcze instalacje podłaczenia od czujnika do komputera
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=18442


Temat: gaśnie lub przerywa
" />Witam- Mam zdjagnozowanę usterkę w temacie mojego niespodziewanie gasnącego silnika w Polo 1,4 16V 6N2 (85 tyś km przejechane)
Opisane wcześniej problemy są związane ze sporadycznie występującą usterką czujnika liczby obrotów silnika - G28 (brak sygnału).
nr tej części to 030957147 H lub T - cena 60 EURO.
Zanim jednak zokupię czujnik posprawdzam wszystkie połączenia (może zaśniedziałe styki).
Jeżeli po czymś takim dalej będą się pojawiały takie problemy to będę jednak musiał zainwestować w nowy czujnik.
O pomyślnie zakończonej naprawie dam znać.

Pozdrawiam
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=21296


Temat: Kontrolka Check co oznacza ten błąd
" />Skupiliście uwagę na błędach sondy, a już nie na istotnych błędach czujnika G28 i G40. W obu przypadkach chodzi o to, że sygnał z nich jest nie czytelny dla komputera, ponieważ coś powoduje zkłucenia w komunikacji, np obluzowany czujnik, lub zabrudzony opiłkami itp. G40 to czujnik położenia wałka rozrządu, G28 to czujnik prędkości obr. silnika. Opisy tych błędów nie wskazują na ich uszkodzenie, lub brak komunikacji z komputerem, więc radzę sprawdzić te czujniki. Co do błędów wypadania zapłonów, to być może ma to związek z tymi czujnikami.
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11367


Temat: Kontrolka Check co oznacza ten błąd
" />Witam. Dzięki za odpowiedź , sprawa się wyjaśniła , wymieniłem dziś czujnik położenia wałka ten G28 miał oznaczenie 030 907 601 E , silnik chodzi teraz perfekt , zero wachań , wkręca się idealnie , koszt 115zł , sprawdziłem jeszcze dokładnie wszystkie wtryski i ich kostki , jedna miała przetarty kabelek ale nigdzie nim nie stykała , rozkręciłem także przepustnice i jeszcze raz dokładnie wyczyściłem , posprawdzałem wszystkie kostki i zauważyłem jedną nie wpiętą , jest dokładnie nad filtrem oleju i idzie z alternatora dodam że auto paliło normalnie i cała elektryka działała.
Aha i jeszcze jedno pytanko , wymontowałem wąż od odmy i go wyczyściłem ale zauważyłem że w połowie węża jest jakiś czujnik i do niego wpięta kostka , co to jest za czujnik ?? on jest dokładnie w połowie węża od odmy , wyczyściłem go oczywiście dokładnie bo był strasznie zasyfiony.
Kompresji nie sprawdzałem bo nie ma takiej potrzeby , problem był z osprzętem tak jak od początku podejżewałem.

Dzięki za cenne porady i pozdrawiam
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=11367


Temat: TU umieszczamy prośby o spr. nr części w ETKA
" />dzięki kolego Turzol za szybką odpowiedz


aha i jeszcze prosił bym o sprawdzenie :czujnika położenia wałka rozrządu (g40), bo z różnych źródeł wiem, że ma identyczne oznaczenia jak ten g28 czyli: 030 907 601 E
samochód ten sam polo gti 2000rok silnik 1,6 AVY

pozdrawiam
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=14474


Temat: Czujnik G28 gdzie on może być ??
" />no i nic , dzisiaj szukałem z 2 godziny i nie mogę się dopatrzeć tego czujnika , szedłem kabel po kablu i nic z tyłu silnika nie widzę , mam prośbę czy mógłby ktoś jakiś podglądowy rysunek mi wrzucić jeśli to możliwe ?? chyba że ten czujnik u mnie w silniku jest gdzie indziej
Wczoraj chwile pojeździłem i co jakiś czas auto szarpnęło i zgasło ale po paru minutach odpalało i dało rade dalej jeździć, a dzisiaj mi zgasło i już nie odpali , na wagu wywaliło mi błąd 16706 Engine Speed Sensor G28 No Signal i nie mogę za żadne skarby uruchomić auta ani znaleźć tego czujnika.
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=12898


Temat: Audi A4 2,0 ALT
Witam !
Auto jak w temacie po dodaniu gazu wywala błąd 17748 CDIF czujnik położenia wału korbowego/rozrządu sygnał poza sekwencją.Inna interpretacja tego błędu,czujnik pozycji wału rozrządu/korbowego (B2)-poza sekwencją.A czytane vag-311 Camshaft Position Sensor (G40)/Engine Speed Sensor (G28):Incor.corelation P1340-002Lover Limit Exceeded
Koledzy pomóżcie zinterpretować ten błąd czujniki wydają się dobre czyżby rozjeżdżały się sygnały wału i wałka rozrządu.
Wymieniać czujniki czy robić rozrząd.Podpowiedzi i sugestie mile widziane.Z góry dzięki za jakąkolwiek podpowiedź.
Źródło: forum.cdif2.com/viewtopic.php?t=11836